Badlandy jsou mlhovina rozprostírající se poblíž Bajoranského
hvězdného systému a zabírající v průměru přes dvanáct světelných let. Z
vnějšku se jedná o oči lahodící podívanou. Když jste uvnitř připadáte si
jako v pekle - a to doslova. |
|
Díky enormní elektromagnetické aktivitě jsou v Badlandech senzory a
jiné měřící prostředky v podstatě k ničemu a samozřejmě to stejné platí
i o warpu. Zesílené záření molekulárních mračen hvězdné hmoty dosahuje
síly až několika stovek wattů - což z této mlhoviny činí ještě větší nebezpečí.
Další zábavu dodávají poněkud zrádné proudy uvnitř mlhoviny a náhodné plasmové
bouře. |
|
Vzhledem k tomu, že je extrémně těžké vyhnout se veškerým nástrahám
této mlhoviny - většinou, když vás tam něco trefí máte doopravdy problém
- mohou se těmito mlhovinami pohybovat pouze malé a manévrovatelné lodě.
Největší loď, která tam kdy vlétla a přežila to byl U.S.S.
Voyager, když pronásledoval Makisty. |
|
A právě z posledního uvedeného důvodu jsou Badlandy z taktického hlediska
zcela neocenitelným přínosem - pro Makisty. Je
to místo, kam letíte, když se vám na záď nalepí velká loď se silnějšími
štíty a větší palebnou silou (další důvod, proč považovat Defiant
za nebezpečnou). |
|
Do historických análů pravděpodobně vejde akce, při které zachránila
Ezri Worfa uzavřeného v zachraném modulu a unášeného neznámo kam. Užila
přitom v Badlandech nevídanou taktiku - vypnula motory. |
|